Home > Peristiwa > Sambutan Syawal dalam Zulkaedah!

Sambutan Syawal dalam Zulkaedah!

Oleh : Lyana Kamarudin

Foto : Lyana Kamarudin, Anis Fatihah

   

   

 

Categories: Peristiwa
  1. September 25, 2012 at 4:36 pm

    nyum….nyum… sedapnya… banyak makanan…

  2. zulaika
    October 1, 2012 at 9:35 am

    wah…sedapnya…macam-macam ada…

  3. Nor Malissa Farhana
    October 1, 2012 at 10:37 am

    Walaupun dah masuk Zulkaedah,tetapi suasana hari raya masih tetap dirasai kehangatannya.

  4. aida
    October 1, 2012 at 10:38 am

    Banyaknya makanan, mesti sedap. comel cikgu tengah makan.🙂

  5. October 1, 2012 at 10:39 am

    🙂

  6. October 1, 2012 at 10:48 am

    Wow sedapnya makanan !!

  7. October 1, 2012 at 10:49 am

    semangat untuk beraya tetap diteruskan.. jyeahhhh!🙂

  8. diana
    October 1, 2012 at 10:56 am

    banyaknya makanan…rugi sape takde:)

  9. nadia
    October 4, 2012 at 9:14 am

    wah,,,,seronoknya..!

  10. Azmyra
    October 4, 2012 at 9:15 am

    Seronoknyaaaa . Harap tahun depan ada lagi macamni😀

  11. aina
    October 4, 2012 at 9:15 am

    harap tahun depan sambut lagi macam ini…….

  12. Nur Azlin
    October 4, 2012 at 9:16 am

    Bestnya, walaupun bukan bulan raya, tapi masih rasa suasana macam raya lagi.🙂

  13. October 4, 2012 at 9:18 am

    masa ni best! harap harap tahun depan pengetua baik hati bagi buat sambutan hari raya nie lagi. Hahah😀

  14. Eina
    October 4, 2012 at 9:23 am

    bestnya tapi kalau pakai baju raya tentu lagi seronok
    😀

  15. garfu98
    October 4, 2012 at 9:24 am

    Macam Sedap Je😀

  16. Ayu
    October 4, 2012 at 9:25 am

    best betul masa ni . banyak makanan sedap-sedap ! kenyang sampai terkata .

  17. piqa
    October 4, 2012 at 9:26 am

    masa ni banyak makanan. masing-masing suka sebab makan free.
    harap tahun depan buat lagi macam ni

  18. October 4, 2012 at 9:32 am

    wah,meriahlah suasana hari tu.. tapi lagi seronok kalau sambutan ni diadakan pada bulan syawal.mesti lagi gempak!!!..tapi tak pelah..bulan zulkaedah pun boleh!!.. ;)harap tahun depan ada lagi…

  19. iwan
    October 4, 2012 at 9:38 am

    best nyer masa tu…. beraneka makanan dapat dimakan

  20. October 8, 2012 at 9:08 am

    Banyaknya makanaaaaan! Lapor nie, Muehehehe😀 Harap tahun depan ada lagi and dapat pakai baju raya sekali ;D

  21. fatihananie
    October 8, 2012 at 9:11 am

    amboi…meriahnye🙂

  22. October 8, 2012 at 9:19 am

    emm sedapnya makanan nak sikit……..😀

  23. October 8, 2012 at 10:56 am

    Selamat hari raya .. walaupun dah habis raya , tapi masih dapat rasa kemeriahannya..😀

  24. fiza
    October 8, 2012 at 11:05 am

    Banyak hidangan yang disediakan makanlah dengan penuh tertib dan sopan..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: